BACK TO LIST

Τελετή Απονομής Effie Awards Hellas 2022

Απονεμήθηκαν τα βραβεία στις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες marketing & επικοινωνίας

Την Τρίτη 12 Ιουλίου, απονεμήθηκαν στο Prive  της Λίμνης Βουλιαγμένης, τα βραβεία Effie Awards 2022. Μια χρονιά που κατατέθηκαν στο διαγωνισμό οι περισσότερες συμμετοχές στην ιστορία των Effies στην Ελλάδα, δόθηκαν 24 βραβεία (1 Grand, 7 Gold, 10 Silver και 6 Bronze).  Μεγάλοι νικητές της βραδιάς ήταν οι εταιρίες Ogilvy και Mondelez International όπου και κέρδισαν το Grand Effie για την καμπάνια «Μη με αφήσεις ποτέ». Τις ειδικές διακρίσεις Brand & Marketer of the Year κέρδισε η Lacta και η Mondelez International, ενώ η Ogilvy ανακηρύχτηκε Agency of the Year.

Δείτε τα cases studies των έργων που διακρίθηκαν

Στο χαιρετισμό τους κατά τη έναρξη της βραδιάς χαρακτηριστικά δήλωσαν: 
O Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2022, κος Χρήστος Λάτος, «Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας. Ωστόσο, φέτος συνέβη κάτι το ξεχωριστό. Είδαμε και βραβεύσαμε και καμπάνιες που απέφεραν κάτι περισσότερο από εμπορικά αποτελέσματα. Απέφεραν θετική επίδραση, impact στην κοινωνία και στους ανθρώπους. Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές και ελπίζω τα επόμενα χρόνια να βραβεύσουμε ακόμα περισσότερες τέτοιου είδους ενέργειες.»

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), κος Μανόλης Παπαπολύζος, «Η σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις περνάει, όπως περνούσε  και θα περνάει πάντα, από ένα μαύρο κουτί. Μέσα στο μαύρο κουτί, κρύβεται η μαγεία της δημιουργικότητας. Δεν θα αποκωδικοποιήσουμε ποτέ τη δημιουργικότητα. Όμως, η δημιουργικότητα και το ταλέντο, θέλουν κατεύθυνση. Θα φέρουν αποτελέσματα μόνον σε ένα περιβάλλον δομημένο, τακτοποιημένο, με σαφώς χαραγμένη στρατηγική, με όραμα που απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή. Αυτά είναι που βραβεύουμε στα Effies: δουλειές της διαφήμισης από ανθρώπους που σκέπτονται λογικά αλλά έξω από το κουτί και κυρίως που φέρνουν αποτελέσματα. Με αποδείξεις.»

O Πρόεδρος του ΣΔΕ κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, στον χαιρετισμό του επικεντρώθηκε στην ουσία των Effie και στην αξία της δημιουργικότητας.
 “Τα Effie Awards βραβεύουν τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους. Τη δημιουργική αποτελεσματικότητα λοιπόν, ή, ανάποδα, την αποτελεσματική δημιουργικότητα. Στην εποχή μας, συχνά η δύναμη και η ταχύτητα της τεχνολογίας επισκιάζει τις δημιουργικές φωνές. Συχνά η πίεση μειώνει τη δημιουργικότητα. Όμως, όλα συγκλίνουν στο ότι πρέπει να επαναφέρουμε τη δημιουργικότητα στη διαφήμιση. 
Θα ήθελα να εκφράσω στους νικητές και τις νικήτριες, αλλά και σε όλες τις εταιρείες και τους ανθρώπους τους που συμμετείχαν στα φετινά Effie, τον θαυμασμό μου για την ανθεκτικότητα που επέδειξαν τα τελευταία 2 χρόνια και να μας καλέσω όλους και όλες να κοιτάξουμε με θάρρος τη δημιουργικότητα στα μάτια“.



Την εκδήλωση υποστηρίζουν χορηγικά οι: 
Ant1, Google / Χρυσοί Χορηγοί
Cosmote, Eurobank, DPG, Vodafone, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Atcom / Χορηγοί
Yahoo!, Lacta, Volton / Υποστηρικτές  
Business Today, adbusiness, advertising.gr / Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας 
Daily Fax & Marketing Week / Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας


Αθήνα, 12 Ιουλίου 2022

          Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ, επικοινωνήστε  με τον
Αλέξανδρο Κάρμα, Event Manager ΕΔΕΕ,
τηλ. 210-32 46 215-6-7, 
email: alexandros@edee.gr

SHARE: