BACK TO LIST

Τελετή Απονομής Effie Hellas 2018

Την Τρίτη 11 Δεκεμβρίου, απονεμήθηκαν στην Εθνική Λυρική Σκηνή (Επίπεδο 5Α), τα βραβεία στις 20 πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας των τελευταίων δύο ετών. Μεγάλοι νικητές της βραδιάς ήταν οι εταιρίες Soho Square Athens και Αθηναïκή Ζυθοποιία όπου και κέρδισαν το Grand Effie για την καμπάνια «Το Βήμα». Τις ειδικές διακρίσεις Brand & Client of the Year κέρδισε η Βeiersdorf και το Duo ενώ η Ogilvy ανακηρύχτηκε Agency of the Year.

Στο χαιρετισμό τους κατά τη έναρξη της βραδιάς χαρακτηριστικά δήλωσαν: 

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), κος Μανόλης Παπαπολύζος, «Η σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις περνάει, όπως περνούσε  και θα περνάει πάντα, από ένα μαύρο κουτί. Μέσα στο μαύρο κουτί, κρύβεται η μαγεία της δημιουργικότητας. Δεν θα αποκωδικοποιήσουμε ποτέ τη δημιουργικότητα.  Όμως, η δημιουργικότητα και το ταλέντο, θέλουν κατεύθυνση. Θα φέρουν αποτελέσματα μόνον σε ένα περιβάλλον δομημένο, τακτοποιημένο, με σαφώς χαραγμένη στρατηγική, με όραμα που απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή. Αυτά είναι που βραβεύουμε στα Effies: δουλειές της διαφήμισης από ανθρώπους που σκέπτονται λογικά αλλά έξω από το κουτί και κυρίως που φέρνουν αποτελέσματα. Με αποδείξεις.»

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), κος Γρηγόρης Αντωνιάδης, «Τα Effie επιβραβεύουν την αποτελεσματικότητα, δηλαδή τη βέλτιστη συνεργασία διαφημιζόμενου και agency, κάτι που είναι το απόλυτο ζητούμενο όλων μας.
Με αφορμή τα Effie, θα ήθελα να επισημάνω την ιδιαίτερη αξία που έχουν τα βραβεία που διοργανώνουν οι θεσμικοί φορείς. Τόσο για τα brands, όσο και για τις εταιρείες, τους εργαζόμενους και την ίδια την αγορά. Και να καλέσω όλους να τα στηρίξουμε, να τα εξελίξουμε, να τα κάνουμε κάθε χρόνο σημαντικότερα, μέσα από θετικό και εποικοδομητικό διάλογο.»


SHARE: