Communication and (in)effectiveness

Στις 20 Ιανουαρίου 2021 έγινε η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας που διοργανώθηκε από την Οργανωτική Επιτροπή των Effie Awards Hellas 2020 με θέμα την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας στην ελληνική αγορά. Η έρευνα απευθυνόταν σε στελέχη εταιριών επικοινωνίας και διαφημιζομένων και συμμετείχαν περισσότεροι από 100.

Παρουσίαση αποτελεσμάτων: 
Χριστίνα Καράμπελα, Managing Partner, QED Market Research   

Panel: 
¬Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights, Vodafone
¬Μιχάλης Κροκίδης, Head of Planning, Ogilvy
¬Δημήτρης Μπελέκος, General Manager, The Newtons Laboratory

Συντονισμός: Κώστας Ταμπουράκης, CEO, Tribe/ Grey Athens   

Η έρευνα έγινε με την ευγενική χορηγία των εταιριών Qed Market Research και The Newtons Laboratory.

Για να δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας, πατήστε εδώ.

SHARE: